EXCEL PARİS LONG LASTİNG 24 SAAT KALICI LİKİT MAT RUJ

by - 5/26/2016

Bugünkü yazımın konusu son günlerde en çok dikkat çeken ve likit mat rujlardan olan Excel Paris Mat ruj hakkında olucak. Son dönemlerde likit mat rujlar çok popüler olduğundan birsürü markanın onlarca mat ruj çeşiti var bunlardan bir taneside bahsediceğim Excel Paris olucak
 
Uzun süre kalıcı mat görünümlü bir ruj arayışı içerisindeyseniz bakmanızı tavsiye ederim. Serisinde birçok renk seçeneği var, şu aralar favori rengimi buldum
Bendeki renk numarası 509 kırmızı en iddialı renk ve dikkat çekici.
 
 
Rujdan bahsedicek olursam ;
-Ruj armut görünümlü şeffaf bir ambalaja sahip. Görünümü çok güzel
-Ruju sürdükten 10-20 sonra matlaşıp dudağınızda sabitleşiyor.
-Hafif bir ağır kokusu var lakin hemen uçuyor.
-İçerisinde A ve E vitamin mevcut
-Ekstra dolgunluk ve hacim veriyor.
-Dudaklarda rahatsız olucak kadar ağırlık yapmıyor aksine hemen dudakları kurutuyor
-Gün boyu bozulmadan dudaklarınızda kalıyor, tekrar ruju tazelemenize bile gerek kalmıyor, yeni sürülmüş gibi gün sonuna kadar sizi götürüyor.
-Yemek yiyip içseniz dahi dudaklarınızda kalıyor.
-24 saat boyunca kalıcı
 
 
Ben daha çok yaz aylarında kırmızıyı sevdiğimden kırmızı rengini aldım sanırım ilerleyen günlerde serisini tamamlayabilirim. Kısacası ben excel parisin rujunu çok beğendim iyiki almışım.
 
 
Siz Excel Parisin rujlarından denediniz mi ?
 
 

You May Also Like

0 yorum