DERMACOL MAGNUM MAXİMUM VOLUME MASCARA

by - 5/02/2016


Dermacol markasına ait Make Up Cover ürününü daha önce kullanmış olup blogumda yorumlamıştım. Şimdiye kadar kullandığım kapatıcılığı yüksek bir fondöten olduğundan baya memnun kalmıştım. Dermacol'un Make Up Cover gibi maksimum hacim veren maskarasından beklentilerim yüksekti.

Maskaranın ambalajı sade zaten maskaraların dış ambalajlarına bakıp da detay arayan biri değilimdir. Benim dikkatimi çeken nokta maksimum hacim vermesiydi.


Maskaranın kıvamı iyi, fazla sıvı değil fırça ucunda hafif bir birikinti oluşturuyor. Kirpiklere sürerken etrafa bulaşma olmuyor.
Kat kat sürsem dahi kirpikleri ağırlaştırmıyor, tek tek ayırma konusunda başarılı.


Maskarayı sürerken tek katta istediğim görünümü elde edemedim. Artık maskara sürerken 2 kat sürmeye alışmışım ki ikinci katı sürmeden içim rahat etmiyor. Üründe 2.katta istediğim görünümü elde ettim üç kata kadar dikkatli şekilde uygulanırsa topaklanma oluşturmuyor.


İstenirse maskara bazı ile kullanılabilir.
Kirpikleri uzatma ve hacim verme konusunda beklentilerimin üzerinde bir performansa sahipti. Gün içerisinde göz altlarımda dökülme, bulaşma oluşmadı temizlerken zorluk çekmedim.
Ürünü ben yağmurlu bir zamanda kullandım daha doğrusu ürünü ilk denemem de yağmurlu birgüne denk geldi. Baya ıslanıp cildimin fazlasıyla yağmur yemesine rağmen maskara akmadı, göz altlarımda bulaşma oluşturmadı. Hatta gözlerimi hafif ovuşturmama rağmen sorun çıkmadı. Buda benim açımdan artı bir puan kazandırıyor.
Beklediğim performansın fazlasını karşıladı. Maskaranın diğer maskaralardan bir eksisi yok aksine bol bol artısı mevcut :)
Dermacol ürünlerinin şuan bir şubesi olmadığı için sadece internetten satışı mevcut. n11.com ürünlere bakabilirsiniz :)


Sizinde memnun kaldığınız mascaralar var mı ?

You May Also Like

2 yorum

  1. çook güzel durmuş bayıldım bakacağım mutlaka..

    YanıtlaSil
  2. Dhaa önce hiç denemedim şans vermek lazım :)) Kirpiklere hacim veren maskaraları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil