Süvari & Gratis Bayram İndirimi Alışverişim

by - 7/29/2014


 Merhaba 
Sonunda bayram indirimi alışverişimi yazabildim


Normalde bayramdan önce yazmam gerekirken bayramın 2. günü yazıyorum malum bayram yoğun geçiyor baya :) Daha çok azalan ürünlerimi almaya çalıştım. Bazı kullandığım ürünlerim yerine yenilerini aldım. Aklıma geldiği kadarıyla birşeyler almaya çalıştım. 






1. Dove Seyahat seti : Nivea'nın seyahat serisini bulamadığım için dove aldım içerisinde şampuanı, duş jeli, deodorantı ve sabunu var. 1 hafta sonra seyahate gideceğim için çok lazım olucak :) 
Süvari : 7 TL

2. Wozaj Saç Tebeşirleri : Set halinde aramıştım ama bittiği için tek tek almak zorunda kaldım :( İlk denemem olucak umarım saç uçlarımda güzel durur . 
 Süvari : 4,25 TL

3.Flormar Beyaz Oje Ve Parlatıcı : Beyaz ojem bitti için hem kırık beyazını hemde kireç beyazını aldım arada french içinde kullanırım :) Parlatıcı da malum kullanmazsak olmaz
Süvari : 3 TL

4. Essence Kaş Kiti : Kaş kalemi yerine çalışan bana bu ürünü denemem gerektiğini söyledi ve aldım ilk denememle ba-yıl-dım. Üründen çok memnun kaldım ve kalıcılığı da oldukça iyi
Gratis : 9,30 TL

5.Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri : Yüzümdeki makyajı temzileme mendilleriyle temizledikten sonra yüz temizleme jellerimi kullanırım nerdeyse uzun yolculuklarımın, seyahatlerimin baş köşesindedir. 
Gratis : 9,50 TL

6. Maybelline Affinitone Pudra : Cillte parlama yapmıyor dedikleri için aldığım yeni bi ürün daha denemek nasip olmadı kullandığım pudram bittiği zaman ilk kullanıcağım ürün ^.^
Gratis : 13,25 TL

7. Max Factor X CremePuff : Max factorün pudralarına aşığım diyebilirim yağlı olan cildimde hiç parlama yapmıyor ve fondotenden sonra kullandığımda cildimdeki güneş lekelerini kapatıyor. Kapakları değiştiği için kullandığım pudranın kodunu bulmakda zorluk çektim ama eski pudram hep yanımda olduğu için hemencik buluverdik :)
Gratis : 30,50 TL

8. Maybeline Affinitone Fondöten : Pudrayla birlikte aldım ilk kez kullandım yüzümdeki lekeleri tam kapatmasada diğer fondötenimle karıştırdığımda güzel sonuç elde ediceğimden eminim. 
Gratis : 13,25 TL

9. Max Factor Fondöten : Tek kullandığım fondöten diyebilirim 102 numarası tam cildime göre ne açık nede koyu. Cildimdeki lekeleri kapatması beni mutlu ediyor. 
Gratis : 32 idi sanırım (UNUTTUM)

10. Sensodyne Günlük Ağız Çalkalama Suyu : Daha önce kullandığım colgaye plax ağız çalkalama suyu bittiği için aldım. Memnun kaldım mı tabikide evet alkolsüz olduğu sürece hiçbir sıkıntımız yok . :)
Süvari : 10 TL

11. Nivea Yüz Temizleme Köpüğü : Bu ürünü aldığım için çok mutluyum. Neden daha önce alıp denememişim deyip durdum kendi kendime bu kadar hafif kokulu bu kadar rahat bir ürünle karşılaşmamıştım. İlk denememde kendisinden çok memnun kaldım. 
Gratis : 11,25 TL

12. Eklips Allık(Kontür) Fırçası : Mac allık fırçam kaybolduğu için almıştım mac kadar olmasada idare eder. Götürdüğü yere kadar götürür beni :)
Gratis : 5,30 TL


Benim Süvari & Gratis bayram indirimim bunlardı! 
Okuduğunuz için çok teşekkürler. !


You May Also Like

0 yorum