RİMMEL LONDON #İNSTA FLAWLESS

by - 6/07/2016

Bir süredir kullandığım fakat cilt kusurlarımın fazla olmasıyla rafa kaldırdığım Rimmel London #İnsta Flawless renkli makyaj bazından bahsetmek istiyorum.
Günlük kullanım için ideal olan doğal bir makyajda hoş duran renkli makyaj bazı hakkını veren bir ürün. Dediğim gibi cilt kusurlarım güneş lekelerim olduğundan dolayı fazla kullanamıyorum. 
Sadece watsons mağazalarında satılan rimmel london ürünleri gayet başarılı, Rimmel londonun çıkardığı yeni ürünleri meraktan gidip aldığım doğrudur bu üründe onlardan biriydi.

Rimmel London #insta flawless renkli makyaj bazından çok bb krem gibi. Cilt tonunu eşitliyor, cilde aydınlık bir görünüm veriyor ve cildi pürüzsüz gösteriyor. 
Kuru, normal ciltler için uygun olup yağlı ciltler için pek uygun değil. Ciltte yağlanma ve parlama etkisi var. 
Bendeki rengi 006 Light Medium ürünün zaten 2 renk seçeneği mevcut diğeri 007 Medium Dark
Açık (beyaz) tenli olduğum için 006 Light Medium rengini aldım. Diğeri aşırı koyu kalmıştı (ki zaten testerden başka bişey bulamadım)
Ürün SPF 15 Güneş koruyucu içeriyor. Ne çok sıvı nede çok koyu bir yapısı var, ciltte rengini pek belli etmiyor.  
Yağlı bir cildim olduğu için çok fazla kullanmamaya çalışıyorum. 
Ürünü ben makyaj bazı olarak fondötenden önce kullandım. Normalde cildim 5-6 saatlik bi süreden sonra yağlanmaya başlarken #insta flawless le 1-2 saat içerisinde yağlanmaya başladı. Yani pek benim için kullanılcak bir ürün değil .

 
Siz nasıl buldunuz ürünü ? 

You May Also Like

4 yorum

  1. ben de kullanıyorum cildim yağlıya dönük bende de parlama yapıyor ama üzerine mat bir fondöten ve pudra ile durumu kurtarıyorum şimdilik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım onuda denedim lakin aşırı yağlanma gözüktü mat bir pudra ile yağlı cilt daha çok ön plana çıktı :(

      Sil
    2. Canım onuda denedim lakin aşırı yağlanma gözüktü mat bir pudra ile yağlı cilt daha çok ön plana çıktı :(

      Sil