XP MAKEUP BRUSHER (XP ALLIK)

Salı, Mart 15, 2016

XP MAKEUP BRUSHER

Bugünün yazısına konuk olan XP MAKEUP BRUSHER, şu ana kadar sık kullandığım allıklar arasına girdi.
Xp allık çok sade ve kullanışlı ambalaja sahip. 
Ufak bir fırçası olduğu için çok kullanışlı olmasada acil durumlarda yada dışarıda iken rötuş yapmak için kullanılabilir yani bu yüzden yanımda allık fırçası taşımaya gerek kalmıyor. Gerçi bu allığın kalıcılığı başarılı olduğu için dışarıda tazelemeye de pek gerek kalmıyor.


XP MAKEUP BRUSHER

Allık şeftali tonlarında ancak hafif bir pembe gibide.
Tek fırça darbesi ile renk veren bir allık yani rengini çok kolay veriyor bu nedenle uygularken aşırıya kaçmamak gerekli. Ben bu özelliğinden memnunum yanaklarımda her zaman doğal duruyor ve abartılı durmuyor.

XP MAKEUP BRUSHER

Bu allığın en güzel yanı yumuşacık bir dokuya sahip olması, cilt üzerine uygulandığında kesinlikle gözeneklere dolmuyor. 

XP MAKEUP BRUSHER

Allık 2 katlı . Üst kapağında aynası yok fakat allığı kaldırdığınız zaman alt kısmında aynası var. Bu biraz sıkıntılı gibi ama dert edilcek bişey değil.

Son olarak bu allığın çok hoş bir kokusu var.
Siz xp makeup brusher denediniz mi ? Denediyseniz yorumlarınızı merak ediyorum.

Bunlarda Ilginizi Çekebilir

4 yorum

  1. hep görüyorum ama fırça hariç bir şey almadım henüz markadan..

    YanıtlaSil
  2. İadei ziyaret için uğradım :) Blogunuzu takibe aldım:)

    YanıtlaSil
  3. Sadece bir iki ürününü denedim markanın ama bu renk çok güzelmiş hem de çok:)

    YanıtlaSil

:460px">