XP WATERPROOF EYEBROW COLOR (KAŞ KALEMİ)

by - 2/15/2016


Bugün kullanışını ve yapısını beğendiğim xp kaş kalemi ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım.

2 çeşitini almıştım biri normal fırça kapaklı diğeri asansörlüydü. İlk kullandığım bu olduğu için bununla ilgili yazmayı planladım.Kullandıkça performansına hayran kaldım çünkü kaşlarımdaki boşlukları doldurunca ne bir akma nede bulaşma gibi bir değişiklik görmedim.





Tenim açık ve sarışın olduğum için (kaşlarımıda boyama etkisinden) kahve tonunu kullanıyorum.
Kullanışı, asansörlü yapısı oldukça iyi olduğu için sorun yaşamadım
İlk kullanımda biraz zorluk çektiğimi söylemeliyim.
Bu arada dikkat etmeniz gereken bir şey var oda çok çabuk kırılıyor düşürürseniz içerisindeki parçalara ayrılıyor.. Onun dışında gayet başarılı.


Yukarıda gördüğünüz gibi rengi bu şekilde 
Ben beğendim essence kaş farından başka kullandığım yoktu. Ama şuan bu daha kullanışlı olduğu için onun yerine bunu kullanıyorum.


Sizin severek ve beğenerek kullandığınız bir kaş kalemi varmı ?


Okuduğunuz için teşekkürler ^.^ 



You May Also Like

1 yorum

  1. paylaşım için teşekkürler seni takipteyim ben de beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil