BETTY BOOP LİPCOLOR İNFİNTY

by - 1/25/2016

LİPCOLOR İNFİNTY 12

Kalem rujları hiç kullanmamıştım daha önce gratisten eksiklerimi tamamlarken denk geldiğim ve Betty Boop markasını görünce bi alıp denemek istedim


Betty Boop kalem rujların 2 çeşiti varmış benim denk geldiğim İnfinty i oldu. 
İlk defa denemiş olmama rağmen çok sevdim, kapağı sürekli açılıp  etrafa bulaşmıyor ve asansörlü olması gayet iyi kalemtraş kullanmadan çevirilince açılıyor.

LİPCOLOR İNFİNTY 12

Yapısı sert değil zorlanmadan sürülüyor, pastel boya gibi
Parça parça dudakta kalmıyor, mat tarzında.

LİPCOLOR İNFİNTY 12

Tek sürmede rengini belli ediyor eğer daha yoğun bir renk istenirse üstünden birkaç kat geçilmeli bana göre
Dudakta çatlama kuruma yapmıyor (nemlendirici sürerseniz eğer) 
Ruj kalıcı değil yemek yedikten sonra tazelenebilir, dudak kalemi ile de kullanılabilir. 
Kalitesini ve kendisini beğendim, ilk denediğim için memnun kaldım.
Tatlı bir pembeden-narçiçeği tarzında farklı bir renk.


LİPCOLOR İNFİNTY 12

Okuduğunuz için teşekkürler ^.^ 



You May Also Like

0 yorum