Purrederm Oksijen Köpük Maskesi

by - 3/06/2014


Size bayılarak kullandığım Purrederm oksijen köpük maskesini anlatmak istiyorum
(Gratislerde 2 çeşidini 2 veya 3 tl ye bulabilirsiniz )

Ürün sadece 2 kullanımlık

2 çeşidindende bahsediyim

Biri yaban mersini yeşil çay özlü
(Derinlemesine temizlik ve antioksidan etkisini vaad ediyor)







Diğeri ise şeftali ve papaya özlü 
(Derinlemesine temizlik , aydınlatma vaad ediyor)
Gerçekten miss gibi şeftali kokusunu alabiliyorsunuz...




Fiyatı gerçekten çok uygun..


Gelelim kullanımına ; 
-Kullanırken ellerinizin ve yüzünüzün kesinlikle kuru olması gerekiyor eğer kuru olmazsa maske köpürmüyor
-Bu arada oksijen içeren ürünümüz derinlemesine temizlik, soyma ve masaj etkisi vaad ettiğini de söylemiş olıyım :)
- 1 dakika boyunca masaj yaparak uyguluyorsunuz 
- Masaj yaptıktan sonra ılık su ile duruluyoruz 
Tabi maske uygulama sonunda tonik uygulanması söyleniyor bencede uygulanmalı hem daha pürüzsüz bir cilt ortaya çıkmış olucak 



Benim mat ve donuk olan cildime gerçekten çok iyi geldiğini söylemeliyim 
Hele sabahları kalktığımda bembeyaz bir yüzle karşılaşma cidden hiç hoş olmuyor benim açımdan bir de o şekilde dışarı çıkmamak için fondöten, pudra sürmem gerekiyor ama purrederm köpük maskesini kullandığım zaman kozmetiklere ihtiyaç duymuyorum, hele birde yüzde bir aydınlanma bir bronz cilt ay diyorum bu benim yüzüm mü :) 

Tabi etkisi çok uzun sürmesede 1 gün benim bile benim işimi görüyor

Kesinlikle denemelisiniz !!!

Kolay gelsin :)




YESİM'S FASHİON

You May Also Like

0 yorum