La Roche Posay Eau Thermal Su

by - 7/24/2023



Helloo ♥

La roche posay ürünlerini  sürekli kullanan biri olarak termal suyu hakkında bilgi vermek için geldim. Seboreit dermatit (egzama) sebebiyle tanıştığım ve cildimin pul pul dökülmeye başladığı zamanlarda rahatlatmasına  yardımcı olan bir ürün.
Egzamamdan dolayı selenyum içeren şampuanlar kullanmak zorunda kalıyorum. Termal suyun içeriğindeki selenyum da cildim de farkını gösterdi.
Sıcaklarda kullanıldığında  anlık ferahlık verip yüzdeki gerginliği alıyor.
Makyaj öncesi nemlendirmeden önce cildi hazırlamak ve makyaj sonrası sabitlemek için de kullanıyorum.


Diğer markaların termal sularını kullanmış olmama rağmen la roche benim cildime çok iyi geldi.  
Kokusuz ve yatıştırıcı özelliğe sahip. 
Termal su hassas ciltler için öneriliyor ama benim cildim yağlı olmasına rağmen (ve egzmamdan dolayı) kullandığım ilaçlar, ürünler cildimde kuruluk yapıyor. Sürekli nemlendirmem gerektiğinden gün boyu onu kullanarak cildimin rahatlamasını sağlıyorum. 


sürekli alıp kullandığım ürün.
sanırım stok yapmam gerekiyor fiyatı git gide artmaya başladı. 




Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim . ♥


You May Also Like

0 yorum