YÜZ TEMİZLEMEDE GÜL SUYU

by - 3/28/2014

Yağmurlu bir sabahtan herkese GÜNAYDIN !
Sabah sabah neden böyle yazı yazma girişiminde bulunduğumu yazımı okuduğunuz zaman anlıcaksınız :)
Mutluluk böyle bişey yanii

Konuya geleyim yavaş yavaş.

Cildinize faydalı olan doğal bir üründen bahsedicem gerçekten işe yarıyor. ^.^

Sürekli toniklere çok para veren biriyim ama artık o kadar para vermicem. Çünkü gül suyunu kullanmaya başladım ablamın tavsiyesi üzerine sonra biraz nette araştırdım ne var ne yok neyi önlüyor diye .






Şöyle ki ;
-Göz altı morluklarını önlüyor.
-Sivilce oluşmasını önlüyor.(KESİNLİKLE DENEMELİSİNİZ)
-Kırışıklık oluşmasını minimuma indiriyor.
-Cilt de oluşan lekeleri azaltıyor.



Baktım sivilce oluşmasını önlüyor denemeliyim hemen bunu.

(Benim yüzüm yağlı olduğu için alnımda sivilceler ve lekeler oluşuyor zaten yağlı ciltler gerçekten çok sorunludur.-.-)

Aldım bir tane gülsuyu :)



Aldıktan sonra kullanmamıştım hemen. Daha sonra alnımda sivilce çıkmaya başladığını bunu parmağımla dokunduğumda hissetiğim zaman kullanmaya başladım.

(Birde ben sürekli makyaj yapan biriyimdir)

3 gün yatmadan önce makyajımı silip gül suyu ile temizledim , 3 gün sonunda farkettim ki acıdan eser kalmadı ve diğer sivilcelerim de kurudu diyebilirim.
Artık sivilcelerimden kurtulabiliceğim :)

Sivilceleri olan arkadaşlara önemle tavsiye ediyorum

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere !

Sevgilerle. 






You May Also Like

0 yorum