Golden Rose Expert 78

by - 7/18/2015





Bordo ojelere bayılıyorum manikür  yaptırmayı çok sevmesemde ( törpü sesine dayanamıyorum bazen ) tırnaklarımı uzun kullanmaya çalışıyorum. Evdede kendi başıma tırnaklarımı zor törpülerim.
Herneyse her markanın nerdeyse bütün ojelerini (genelde bordo olmak üzere) kullandım. Son zamanlarda ise Golden Rose Color Expert 78 nolu ojesini kullanmaya başladım. 


Golden Rose Expert 78 bordo oje tek katta bile rengini hemen belli ediyor. Bazı markaların ojeleri 2 gün dolmadan hemen soyulmaya başlıyor bakalım golden rose ne kadar dayanıcak bana ^.-


Golden Rose 78 nolu ojesinde dikkatimi çeken yoğun oje kokusu olmaması.



Ben ojeye bayıldım, favorim olarak ekledim bile ^^ 
Eğer sizde bordo oje sevenlerdenseniz tavsiye ediyorum *.*

You May Also Like

0 yorum