Yeniler | 29 Haziran 2015

by - 6/29/2015






Merhaba

Uzun zamandır watsons 'a uğramadığımı farkedip eksiklerimi tamamlamak için minik bir alışveriş yaptım. 

Her zaman kullandığım rexona yerine bu sefer She 'nin .... İs An Angel parfümünü aldım baktım kanatcıkları var tam benlik deyip sepetime attım :) Memnun kaldım. Kokusu hafif ben sevdim .


Max Factor X Creme Puf pudram bittiği için yerine Rimmel Stay Matte Pudra aldım. Kodu 005 rengi sanırım biraz açık kullanıp deneyimimi en kısa sürede paylaşıcam.


Flormar'dan  'Elegant grey' (siyah) ve 'Luxurious Cerise' (kırmızı) rengini aldım. Mat olmaları benim için dej avantaj parlak yerine bu sene matlarda çok göz önünde ^.^  



Bu aralar sıcaktan heralde göz kalemi sürdüğümde hep akıyordu hazır watsons a gitmişken bir tane akmayan göz kalemi alıyım dedim Maybelline standındayken The Colossal Kajal 12 saat etkili göz kalemine gözüm çarptı 12 saat etkiliyken neden almıyım ki :) Maybelline nin bu göz kalemini eyeliner olarak da kullanıyorum.

Vee Son olarak 

Saç bakım kremini değiştirmeye karar verince Urban Naturals Angan Oıl Keratin Saç Bakım Maskesi'ni almayı istedim argan yağı içerdiği için. Normalde kolay kolay şampuan ve saç kremlerini değiştirmem ama diğer saç kremimden memnun olmamaya başlayınca yeni kremler maskeler araştırma isteğinde bulundum.


Benim eksiklerimi tamamladığım ufak kozmetik alışverişim bukadardı.Sizin tavsiye edebiliceğiniz yada beğenerek kullandığınız bir ürün varmı ?



You May Also Like

3 yorum

  1. Merhaba ilk izleyecin ben oldum :)
    Benimde bir blogum var bana da uğrarsan mutlu olurum sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil'cim takipteyim seni merak etme :)) ilk izleyicim olduğun için de teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Güzel günlerde kullan ♥ Takipteyim sevgiler ♥

    YanıtlaSil